Nuffnang Ads

Perhatian Kepada Pengunjung yang Budiman

Sila berikan komen di bahagian bawah artikel. TQ

(comtech2u@gmail.com)

Saturday, May 30, 2009

Cuti Persekolahan Pertengahan Tahun 2009




Selamat bercuti diucapkan kepada rakan guru sekalian. Mulai hari ini 30 Mei 2009 sehingga 14 Jun 2009 sekolah akan bercuti selama dua minggu. Maka guru-guru di sekolah berkenaan juga akan bercuti.

Mungkin ramai yang telah membuat perancangan untuk cuti sekolah ini. Tidak kurang juga yang masih mencongak-congak apa yang hendak dilakukan sepanjang cuti sekolah ini. Apapun yang dirancang, saya doakan semoga segalanya berjalan lancar dan diberkatiNya. Bagi rakan guru tu jangan lupa siapkan menanda kertas peperiksaan dahulu. Barulah boleh berjalan dengan hati yang senang.

Saya juga banyak menerima undangan ke majlis perkahwinan sepanjang cuti sekolah ini. Selamat penganti baru saya ucapkan dan semoga kekal bahagia ke akhir usia. Sesiapa yang bagi kad undangan tu Insya Allah saya akan datang. Bagi yang tak bagi kad tu susah sikitlah sebab saya tak tahu jalan ke rumah pengantin tersebut. Apapun saya doakan majlis tersebut meriah.

Selamat Bercuti

-Guru Cyber-

No comments:

Post a Comment