Nuffnang Ads

Perhatian Kepada Pengunjung yang Budiman

Sila berikan komen di bahagian bawah artikel. TQ

(comtech2u@gmail.com)

Thursday, June 11, 2009

KPLI Update : Tarikh Semakan Keputusan Temuduga KPLI




Salam Sejahtera diucapkan kepada semua pengunjung sekalian. Mungkin ada yang tertanya-tanya kemana saya menghilangkan diri. Sebenarnya saya ada, cuma biasalah cuti sekolah dua minggu ni sibuklah sikit dengan jemputan kahwin dan kenduri-kenduri lain. Masa cuti sekolah ini jugalah masa yang terbaik digunakan untuk bercuti bersama keluarga. Sekarang ni saya berada di Melaka Bandaraya Bersejarah sedang bercuti bersama keluarga.

Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang tidak jemu mengunjungi blog kpli2u ini. Terima kasih juga kepada info yang diberikan oleh saudara Adnan di ruang chat. Menurutnya Semakan Keputusan Tawaran bagi Kursus Perguruan Lepas Ijazah (KPLI) Ambilan Jun 2009 telah ditunda kepada 17 Jun 2009. Sebarang maklumat lanjut sila hubungi Unit Pengambilan dan Penempatan.

Pastinya calon-calon tidak sabar menunggu keputusan KPLI tersebut. Walau apapun keputusannya, terimalah dengan redha. Kepada sesiapa yang mempunyai maklumat berkaitan KPLI bolehlah kongsikan bersama di blog ini. Bak kata peribahasa 'bukit sama didaki, lurah sama dituruni'.

-Guru Cyber-


No comments:

Post a Comment